SDF medewerker helpdesk

Kom jij bij ons de helpdesk versterken?

Hallo mogelijk nieuwe collega! Ben je klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Wil je ook graag helpen om de digitale transitie in de tuinbouw vorm te geven samen met vakmensen en slimme software? Lees dan zeker verder. Binnen SDF Horti Software zijn wij op zoek naar een:

fulltime | HBO

Medewerker helpdesk

Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor alle binnenkomende vragen van klanten, telefonisch of per e-mail, betreft het gebruik van de SDF software applicaties. Je registreert de aanvragen en probeert de incidenten, vragen en verzoeken direct op te lossen. Kom je er niet uit dan schakel je snel met je collega's om alsnog een gepaste oplossing te bieden aan de klant. De helpdeskafdeling is een belangrijke schakel in de ondersteuning van onze klanten.

Wie zoeken wij?

Als medewerker helpdesk zorg je ervoor dat onze klanten optimaal met onze softwareoplossingen kunnen werken. Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor alle binnenkomende vragen van klanten, telefonisch, per e-mail of via ons klantenportal, over het gebruik en de werking van de SDF software applicaties. Jij bent het luisterend oor voor onze klanten en met jouw ervaring ga je samen met de klant en je collega’s op zoek naar een passende oplossing.

Kort samengevat

  • Je draagt zorg voor een optimale werking van onze softwareoplossingen;
  • Samen met je collega’s ben je verantwoordelijk voor het inventariseren en registeren van aanvragen;
  • Het adequaat oplossen van incidenten;
  • Je bent het visitekaartje en aanspreekpunt voor onze klanten. 

De Helpdeskafdeling is een belangrijke link voor de ondersteuning van onze klanten waarvoor jij het visitekaartje bent. 

Daarnaast beschik je over

  • Een servicegerichte houding, met oog voor commercie;
  • Affiniteit met ICT en de tuinbouw is een pré;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij?

  • Een passend salaris op basis van jouw ervaring, kennis en vaardigheden;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waarbij we de richtlijn hanteren van de cao Metaal & Techniek
  • Een plezierige, informele werksfeer met enthousiaste collega’s;
  • Een afwisselende en verantwoordelijke functie in een dynamisch en groeiend bedrijf;
  • Ruimte om zowel jezelf te ontwikkelen in je functie, maar ook in de organisatie.

Bouw jij met ons mee?

Word jij enthousiast van bovenstaande werkzaamheden en zie jij jezelf als onze nieuwe medewerker helpdesk? Dan horen we graag van je!

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de afdeling HRM (0174-286161).